- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Petersson - 28 juli 2012 14:20

Ligge och kollar på tv, äter chips och dricker energidricka :)

-

Av Johanna Petersson - 26 juli 2012 19:09

ingen kan se, 
ingen kan höra vad du tänker,
& allt det jag ser,
är bara en del av sanningen. 

Av Johanna Petersson - 25 juli 2012 22:08

Har haft en sjukt go kväll med bra människor, go dricka & grillat. Så nu ska jag krypa ner i sängen & försöka somna i denna värmen och alla jäkla knott :) go natt!

Av Johanna Petersson - 25 juli 2012 15:54

Sitter ute i de underbara vädret & dricker kaffe me mor, Caroline, Stellan och Tony! Sjukt gött :)

Ikväll blir de nog att dricka lite & bara ha de trevligt :)

Puss&hej.

Av Johanna Petersson - 25 juli 2012 10:42

Har precis skaffat appen nu så bloggar från den :) hittills verkar den riktigt bra faktiskt. & hoppas att den är bättre än devotes app, som varken laddar upp bilder eller publicerar inlägg alltid, så de ska bli kul å se :)

Men nu ska jag dra t vrigstad, hörs sen :)

Av Johanna Petersson - 25 juli 2012 09:39

Sitter i soffan, kollar på CSI:Miami, äter choklad o dricker energidricka i hopp om att piggna till lite :)
Ska snart ta och klä på mig, för att senare dra in en sväng till Vrigstad och handla och kolla hundvakt och när bror kommer hem blir de troligtvis att åka till Växjö :)


Måste även träna Dexter lite idag, blir stå o gå fint i koppel även nått spår. Han ska ju snart på valputställning :D ehehe, nästan lite nervös redan, hahah.


jahaaja, de va allt för mig nu!

puss & hej .


 

Av Johanna Petersson - 24 juli 2012 20:33


Har nu kommit fram till att jag ska byta hårfärg igen. Vet bara inte vad jag ska ha för färg,

HJÄLP MIG!


Har haft följande färger:

platinablondt,

lila (typ)

svart

blåsvart

svart med rött underhår + lugg

svart m blond lugg

svart m. brunröd lugg

mörkbrun

mörkbrun m blond lugg

mörkblond


kommer inte på fler nu, belv visst en låång lista. men vet inte om jag ska ha nån av dessa eller byta igen :o
nu har jag typ orange/blondt hår. :(



här kommer lite bilder på nårra olika :)

             

<3

Av Johanna Petersson - 23 juli 2012 20:40

    

blondie & brunetten.

kinesen & negern.

helan & halvan.

du & jag


vi som alltid hade så jäkla kul tillsammans,

vi som alltid pratade om allt mellan himmel och jord,

vi som alltid var tillsammans, hur vi än mådde eller vilket humör vi än va på,

vi som alltid åkte ut tillsammans,

vi som alltid härjade, grät, skrattade, var förbannade, tillsammans.


Men en dag förändrades allt, varför? det vet jag faktiskt inte.

Det var som att vända sida i en bok, ena dagen var vi bästa vänner & andra dagen var det som om vi inte kände varandra. Allt har förändrats. Tyvärr.


Det finns och kommer troligtvis aldrig någonsin finnas någon som jag kommer stå lika nära som dig, som jag kommer kunna ha lika jäkla kul tillsammans som med dig, som jag kommer kunna prata med om allt som jag kunde med dig.


Det kanske var menat att det skulle bli såhär? inte vet jag .

Men en sak vet jag , att du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

& jag ska föralltid komma ihåg allt kul vi haft tillsammans.


jag saknar dig.

<3


älska
mista

sakna



Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards