- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under augusti 2012

!

Av Johanna Petersson - 31 augusti 2012 17:45

 

I guess I made a big mistake
Thinkin' you're a habit I can break
Well, I'm addicted to you now I see
Everything I love is killin' me


Av Johanna Petersson - 31 augusti 2012 17:20

´Ligger i soffan just nu och kollar runt på datorn, lite va jag ska beställa hem till Dexter o lite allt möjligt annat. hahah, blir dyrt för plånboken.. Sms:ar me lite gött folk o så också^^ Tänkte starta ett nytt avsnitt The Mentalist nu med, så jäkla bra tv-program!  Senare får de nog bli ganska lugnt, duschen, klippa klorna på bebis o småsaker :) 


Idag har det varit ganska lugnt, varit ute i skogen med mor o Dex och plockat kantareller :D eheheh. & så har Tony och Ramona varit inne en stund och tjötat lite. trevligt! :)


men nu ska jag fortsätta med vad jag nu gjorde. 

puss!



Av Johanna Petersson - 30 augusti 2012 19:33

Förlååt så superdupermycke för att jag inte bloggat på aslänge, men har haft fullt upp. Har ju börjat gymnasiet nu, trivs superbra men e lite problem så har varit hemma denna veckan. Har också umgåtts med min lille pojk väldigt mycket. Orkar inte skriva om allt ssom hänt så..


I alla fall, nu ska jag träffa min underbara saknade vän Josephine <3 har inte träffats på jättelänge så ska bli riktigt kul :D massa snack om allt och inget! hannie gillar. Så blir bara lugnt nu :)


Ska verkligen försöka bättre mig med att blogga, blir kanske bättre när jag fått en ny iphone o kan blogga från den :) puss!


 

jag saknar dig som fan, underbara vän.

Av Johanna Petersson - 18 augusti 2012 18:54

Heeej :) 


förlåt att jag inte bloggat, men har haft fullt upp med Dexter och bara få vara. 


Jag & dexter var på våran första utställning 11/8. Dexter skötte sig utmärkt och det lönade sig. Blev en fjärde plats (av åtta hundar) och därmed kom första rosetten :D ehehe. Har börjat träna mycket med honom så har gjort det den mesta tiden. 


Imorgon börjar jag skolan, Stora Segerstad inriktning hund, så har ångest och är supernervös men det ska också bli väldigt spännande :) 

 


Så funderar på om jag ska packa färdigt nu, så allt är klart tills imorgon. & ikväll får det bli att bara ta de lugnt, vilket ska bli riktigt sköönt :)


De va allt för mig, tack o hej! ;) 


 

Av Johanna Petersson - 7 augusti 2012 13:35


       

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards