- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Petersson - 28 september 2012 11:13

Helluu! 


Längesen jag bloggade nu, men har varit sjuk (förkyld o feber) så har inte orkat :/ men ska försöka bli bättre igen! 


Idag är det i alla fall fredag (om ingegen visste de!), blir en lugn eftermiddag/kväll. Alice kommer nu i eftermiddag så hon ska stanna här i helgen :) ska bli trevligt! 


Tänkte att jag ska göre en ny kategori där jag kommer skriva om mina drömmar - dreams. Alltså kommer ni få läsa alla möjliga olika drömmar, som jag förhoppningsvis någon gång kommer uppfylla. 


men orka inte skriva nu, hörs senare! 

pusshej! 

Av Johanna Petersson - 20 september 2012 11:44

Errol Norstedt (Eddie Meduza)  har inte bara oseriösa låtar, han har många seriösa och superfina låtar. Tycker det är väldigt tråkigt att ingen tar sig tid o lyssnar på dem. 


Så här kommer några bra, seriösa låtar:

lyssna på dem, ni kommer älska dem- 









Av Johanna Petersson - 18 september 2012 21:45

Blev visst att basta idag igen

med Alice, Emilia, Ida, Josef o Jim.

Trevligt som fan! 

Dom hängde me ut o gick med hundarna sen,

& jag ramlade, klumpig? nejnej. 

jaja, dom andra fick ju sig ett gott skratt iaf. 


Så nu ligger jag i sängen,

kollar på lite hundselar o sånt.

& imorron ska vi in till giiisarna,

fasen så roligt! 


men nu ska jag kolla vidare iaf,

& hoppas på att min överaktiva hund somnar snart,

så vi hörs när vi hörs! 

Av Johanna Petersson - 18 september 2012 15:46








Av Johanna Petersson - 18 september 2012 15:33

Jävla gammal låt, men jäkla go ändå^^ så ja, den e lätt värd att lyssna på!

Är de bara jag, eller e han som sjunger jävligt snygg?    



Av Johanna Petersson - 17 september 2012 21:54

Varit ute o gått en sväng med Dexter nu.

Lurade med nårra så jag skulle slippa gå själv. haha ;)

Har också hunnit med att prata med mor,

oj, så jag saknar henne <3


Har precis krupit ner i sängen,

så ska la försöka sova nu antar jag.

Dexter snarkar ju redan som en gris,

kanske e lika bra att jag gör de me!? 

ja, så får de nog allt bli. 


Go natt!

Av Johanna Petersson - 17 september 2012 17:22

Eddie Meduza - Några fina blommor


Black Jack - Det blir aldrig som man tänkt sig


Johnny Cash - Cry, cry, cry


Eddie Meduza - Sju idioter 


Elvis Presley - Johnny B. Good


Scotts - Jag tror på oss 










Av Johanna Petersson - 17 september 2012 09:11

Tjena.
Du Måste säga att du var raka motsattsen mot vad jag hade trott:p. Hade väl förväntat mig att du skulle vara en "bitch" precis som *****:p.
Men du var ju raka motsattsen Haha. Aldrig mött en så trevlig "stockaryds" brud;p.

Men du om du känner för det släng iväg ett mess sen idag, eller någon annan gång:). ( ********** )

Mvh S****

 

Att man kan bli så jäkla glad av ett sånt här meddelandet, men sån e jag.

Va riktigt jäkla kul att nån faktiskt ville lära känna en o inte bara gå på hur man tror att jag är,

utan man ska känna mig. 

För då märker man att jag inte är sån som många tror jag är. 

Lycka <3

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards