- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Petersson - 30 januari 2013 12:29

Ligger i sängen nu, (som vanligt!? haha.) 

& Dexter ligger utslagen jämte mig,

han har varit ute och gått med några i hundtvåan. 

de hade gått superbra, även att han inte har varit ute me så många andra "okända" innan. 

Så jag e stolt över honom! 


Tänkte försöka fixa en ny header,

så får se om jag hinner fixa de nu på lunchrasten,

eller om jag tar de nån annan gång när jag ha tid^^ 

menmen, de får vi se. 


Nu ska jag fortsätta glo runt lite på internet 

innan nästa lektion börjar. 


  // J 

 

 

killen som aldrig sviker en, 

killen som alltid är dig trogen,

killen som följer varje steg man tar,

killen som alltid vill vara hos en,

killen som tröstar en när man är ledsen,

- utan ord men med närhet. 

min pojke   

Av Johanna Petersson - 29 januari 2013 16:24

Sitter hos Josef och tjötar lite med honom :) snart blir de mat och efter de elevrådet. Hehe kan bli riktigt kul :D

:) // J

Av Johanna Petersson - 28 januari 2013 17:26

Ligger i sängen på skolan nu, 

kom precis tillbaka till rummet.

haft lektioner ända till fem.. 

men i alla fall, 

snart blir det att byta om o lite

sen dra ner till gymmet med Alice och Linnéa. 

ska bli riktigt jäkla skönt faktiskt :) 


& föresten så har jag varit rökfri i:

14 dagar och 9 minuter.

känns helt underbart att jag klarat mig såhär länge,

& vet att så många är stolta över mig. 


 

Dexter och Charlie :) 

 

  // J 

Av Johanna Petersson - 28 januari 2013 07:23

Go morron!
Ligger i sängen och myser med min lilla giisunge :) ska strax stiga upp, äta frukost och göra mig iordning för skolan. Tur att jag har en så snäll bror som kör mig idag :)

Ajaa, lika bra att stiga upp nu!

:) // J

Av Johanna Petersson - 27 januari 2013 21:21

Nu är håret äntligen färgat! Verka som de blev rätt bra men får se hur de ser ut imorron när de torkat och är ljust :) ska försöka slänga in nån bild på de imon med.

Men i alla fall, var ju på Gekås i Ullared idag med farsgubben. Fick mycket handlat bland annat:, massa olika tuggben, koppel, halsband, leksaker m.m till Dexter.och till mig själv köpte jag en jacka, kläder, hårfärg och lite andra småsaker. Så jag e riktigt nöjd! :)
Sen på vägen hem krockade vi med ett rådjur. Gick bra med både mig och pappa & inte en endaste liten skråma på bilen. Men tyvärr blev rådjuret väldig skadat så kom en jägare och avlivade det senare.
Menmen, skönt att de gick så bra dom det gjorde!

Nu ska jag kolla vidare på 2 1/2 män, sen blir de att sova!

Go natt :)

Av Johanna Petersson - 27 januari 2013 19:55

Sitter i soffan med första hårfärgen i huvudet. Ska snart följa ur den och lägga i nästa :)

Har i alla fall haft en trevlig dag i Ullared med pappa:) berättar mer sen för måste skölja ur färgen :)

:) // J

Av Johanna Petersson - 27 januari 2013 07:15

Ligger i sängen och glor. Ska strax stiga upp för vid åtta bär det av till Ullared med farsgubben! Ska bli trevligt! :)

:) ! // J

Av Johanna Petersson - 26 januari 2013 15:46

peterssonjohannaa @ instagram 


   

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards