- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Petersson - 31 mars 2013 22:22

Precis krupit ner under täcket nu, så jäkla underbart. Ska kolla runt lite på telefonen sen blir de att sova :) så go natt på er!

// J

Av Johanna Petersson - 31 mars 2013 20:55

Va nere i Lammhult innan och köpte pastasallad,,så har precis ätit de och nu kollar jag och mor på svensson-svensson. Haha jäkla bra program dedär.

// J

Av Johanna Petersson - 31 mars 2013 16:57

Blev en trevlig eftermiddag i Växjö med far min, och har fått en del handlat :) så nu ska jag sätta mig i soffan en stund och lugna ner nerverna, haha!

// J

Detta handlade jag:

Av Johanna Petersson - 31 mars 2013 11:15

Ligger i soffan och kollar på tv och väntar på att far ska komma hit. Vi ska åka in till Växjö och köpa en ny locktång och förhoppningsvis blir de lite annat också ;) hehe.

Nu ska jag fixa mig det sista, sen är han nog snart här.

// J

Haha, tror att Dexter är bakfull idag ;)

Av Johanna Petersson - 30 mars 2013 19:31

Sitter hemma och har precis ätit, mor har lite fest. blev ju inget Elmia i år då jag har min lilla voffe :) fast får se de positiva att jag inte kommer va bakis imorron ;) hehe, underbart! Nu ska vi la sitta och tjöta en stund sen får de nog bli sängen tidigt skulle jag tro :)

// J

Av Johanna Petersson - 30 mars 2013 07:49

Lille bus kom in och väckte mig för ungefär en timme sen,, så nu ligger vi här i sängen å tar de lugnt och bara myser <3 underbart!

Ska snart stiga upp och äta något, sen hjälpa mor lite, ut i skogen o sådär, sen ikväll blir de fest här hemma :)


// J

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards