- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Petersson - 30 april 2013 22:37

Ligger i sängen och kollar runt på lite olika bloggar nu. Funderar på om jag ska ta och fixa bloggen lite igen eller om jag ska glo på nån film istället. aja, snacka om att man har i-landsproblem. Känns riktigt gött att man kommer va pigg imorron när i princip alla ligger bakfulla och har ångest, men de kan dom ha!

 

Har fått en hel del gjort nu ikväll faktiskt. Va ute en lång stund med Dexterbus innan, tränade lite och så han fick springa av sig riktigt ordentligt. Har också färgat håret, ätit pizza &&& det viktigaste av allt, pratat me saknade Amanda. Disskuterade lite om helgen och eventuellt supa lite =) kan bli riktigt bra, ehehe eller så bra de kan gå när vi är i farten.

 

Men nu ska jag fixa bloggen lite tror jag, sen får de bli film =) 

 

go natt!

 

 

Av Johanna Petersson - 29 april 2013 21:01

Fasen va skönt de va att krypa ner i min alldeles egna säng o mysa med min lille bus <3 väntar på att the mentalist ska ladda så jag kan börja kolla på de :)
Har inte så mycke mer o skriva just nu! Så vi få se om vi hörs mer ikväll, men go natt iaf :)

Av Johanna Petersson - 29 april 2013 16:50

Äntligen hemma igen & förhoppningsvis för att stanna! :) mår mycke bättre nu och har fått tabletter om jag skumke få ont igen.

I alla fall har jag tagit ett långt, varmt bad nu precis. Va riktigt behövligt. Är dom en ny människa nu :)

Ska strax ut en sväng med Dexter och sen blir de nog tv och ta de lugnt resten av kvällen :)

Av Johanna Petersson - 28 april 2013 13:00

Fick smärtstillande vid elvatiden så har sovit tills nu, har bara pratat med mor en sväng.

Ligger i sängen och kollar på tv i väntan på att få göra ert ultraljud, dom tror att de kan vara njursten eller gallsten. Menmen, bara å hoppas på att dom hittar nått nu, så jag slipper ha så o.t & förhoppningsvis får börja äta snart..

Men för att inte bara gnälla så är de en söt liten dement gubbe som är på samma avdelning som mig. Han kommer in och pratar lite då och då om allt från bilar till björnar, haha!

Aja börja få ont igen så ska försöka vila en stund.

Av Johanna Petersson - 28 april 2013 07:27

Förlåt för riktigt dåligt bloggande (&för att de kommer bli dåligt bloggande framöver!) men ligger fortfarande på sjukhuset med svåra smärtor i magen och konstant illamående.. Röntgades inatt och dom kunde inte se något då, men plåtarna ska läsas av igen nu på.morronen

Så nu ska jag försöka ta de lugnt, kan ju iofs inte göra så mycke annat, tills dom går ronden så jag vet hur dom ska fortsätta :)

Hörs senare!

Av Johanna Petersson - 24 april 2013 10:15

Sitter och väntar på att nästa.lektion ska börja.. Ska kolla på film.. Segt som fan men får gå :)

Hehe dexter och tino lekte innan :)

Av Johanna Petersson - 23 april 2013 22:00

ååh, Dexter håller på att tappa vinterpälsen så har suttit och borstat honom i nästan en timme nu.. & lik förbannat är det lika mycket löst hår kvar som ska bort :( menmen, de får bli morgondagens projekt.. 


Imorgon på morronen har vi nationella i svenska, så vi ska samlas vid 07.40, fyfan så tidigt.. & klockan ringer vid 05.50, så man slipper stressa.

Nu tänkte jag lägga mig och glo på nån film en stund och sen sova så man är "pigg" imorgon :) 


Go natt! 

Av Johanna Petersson - 22 april 2013 08:41

Har både hunnit fixa mig, ätit lite frukost och varit ute med Dexter. Nu sitter jag och glor på nyhetsmorgon i väntan på att åka till skolan :)

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards