- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Petersson - 28 maj 2013 08:01

Sitter utanför hundstallet och väntar på Birgitta. Ska ju vara här nere hela denna veckan, ska bli kul faktiskt :) hoppas bara att hon kommer snart meb de tro jag.

~ johannaa *

Av Johanna Petersson - 27 maj 2013 07:24

Ligger i sängen å tar de lugnt med en snarkande gris jämte mig. Haha! Ögonen rinner, näsan är igentäppt, känns som en riktigt jäkla förkylNing, men de går la över framåt Dan :) Måste snart stiga upp och börja packa, äta, ut med Dexter och såntdär :)

~ johannaa *

Av Johanna Petersson - 26 maj 2013 22:13

Jahaa, då var mors dag snart slut & jag ligger i sängen o kollar runt på lite allt möjligt. Ska snart släcka ner och sova tror jag för imon är de skola igen. Ska bli kul :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Eller ja, plockat iordning en del på mitt rum, varit och köpt marknadsgodis, firat mormor på mors dag & så har jag sytt ett regntäcke till Dexter. Haha, han kommer att hata de.

Har i alla fall inte orkat packa nått idag, så de får la bli att göra de imon på morgonen :) ska ju städa ur rummet riktigt på skolan nu på fredag, fyfan va segt.. Ska inte till skolan nästa vecka då jag ska in till sjukhuset och sen ska nårra andra ha rummet. Men får bo i mitt rum de sista dagarna jag går i skolan :)

oj vad jag babblar på,, nu igen.. Haha! Aja här kommer lite bilder:

Av Johanna Petersson - 26 maj 2013 12:07

Fyfan vad en dusch, lite smink och en plattång kan göra så stor skillnad. Jag själv tycker knappt att jag ser ut som samma människa på de olika bilderna. Helt klart en positiv förändring! :)

Av Johanna Petersson - 26 maj 2013 00:44

Blev att jag hängde med Bella & Joss in till stockaryd. Va o träffade mor o dom som var där :) va trevligt! Men nu äntligen är vi på väg hem för 1000 gången.. Ska bli riktigt underbart att få krypa ner i min goa säng och bara mysa med min lille pojk <3

Så,, go natt :)

~ johannaa *

Av Johanna Petersson - 25 maj 2013 22:27

Har varit i Sävsjö och kollat på balen med Bella & Joss. Va riktigt trevligt!:) drog hem till mig, stekte korv och sen bakade vi kladdkaka och drack vin. Så nu äter vi nybakat, tjötar och kollar på svensson-svensson :) trevligt!

Av Johanna Petersson - 25 maj 2013 13:31

Tänkte hoppa in i duschen nu. Blir visst att hänga me Joss & Bella till balen i Sävsjö ikväll och sedan dra hem till mig och hitta på nått kul :) måste hinna slänga ihop nån kladdkaka eller nått tills ikväll också, men de får jag lösa sen :) nu måste jag fixa lite, höres!

~ johannaa *

Av Johanna Petersson - 25 maj 2013 07:27

Vaknade för ungefär en halvtimme sen av att lille bus hoppade upp i sängen och ville mysa. Så nu ligger vi i sängen och har de allmänt gött. & har fått sova ut riktigt idag, känner mig pigg och utvilad. Underbart!

Nu ska jag ta de lugnt en stund till sen blir de väl iallafall att förflytta sig till soffan ;) haha! Höres!

~ johannaa *

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards