- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Petersson - 31 juli 2013 21:32

Av Johanna Petersson - 31 juli 2013 20:18

Sitter i soffan och kollar på Simpsons nu. Har precis varit ute och tränat och lekt med Dexter. Och oj vad uppskattat de va! Den där lille killen är full av energi även att han aldrig sover på dagarna längre..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen fixa lite. Efter de blir de att fördriva tiden med nån dryg film och sedan vid tio tiden kommer W. mysigt.

Av Johanna Petersson - 31 juli 2013 10:31

God morgon på er!

Nu har jag både hunnit äta frukost och varit ute med Dexter. Har även hunnit kolla på tv, vilket jag fortfarande gör. Ska snart klä på mig och sen börja packa ner lite grejer som ligger utspridda här som ska ner till skolan :) så är väl lika bra att sätta igång direkt! Hörs senare :)

Av Johanna Petersson - 30 juli 2013 14:39

Fick bli en Ben & Jerry's och världens jäkla tjejfilm. Haha men go e den ju i alla fall!

Nu ska jag strax in till ungdomsmottagningen i Sävsjö så jag kan få nya p-piller utskrivna. Hörs senare :)

Av Johanna Petersson - 30 juli 2013 12:17

Tog på mig regnkläder och tänkte att nu ska jag ut och gå en lite längre runda i skogen med Dexter. Går ett par hundra meter in i skogen och träffade på vildsvinsspillning, har aldrig funnits där innan då jag går där ganska ofta, och hörde hur det knakade inne i skogen. Kan säga att jag vände ganska fort efter de, haha! Usch, hatar vildsvin..

Nu ska vi snart äta middag, sen får det bli film hela eftermiddagen tills jag ska iväg, då det ändå bara regnar och är tråkigt väder :)

Av Johanna Petersson - 30 juli 2013 08:25

Sovit gott inatt? Det har i alla fall jag gjort. Även att jag har haft massa lustiga drömmar, haha!

Nu har jag precis stigit upp och förflyttat mig till soffan. Funderar på vad man ska hitta på för något idag men är så jäkla tråkigt väder, regnigt och mörkt, så får väl bli film nästan hela dagen.

Nu ska jag ta något att äta, börjar bli hungrig. Höres senare!

jag saknar dig.

Av Johanna Petersson - 29 juli 2013 21:49

Ligger fortfarande i soffan och kollar på anger management eller va de heter. Jäkla rolig serie faktiskt tycker ja! Men ska väl snart ta och krypa ner i sängen och försöka sova. Så vi höres mer imorgon! :) God natt!

låt det fortsätta åt rätt håll. Jag ska inte vara rädd, inte denna gången.

Av Johanna Petersson - 29 juli 2013 20:22

Har varit väldigt dåligt bloggande i helgen men har inte haft tid och lust. Men ska berätta lite kort:

fredag: jag, Mor och mormor var i Ullared. Köpte en jäkla massa grejer men nu är allt fixat som jag behöver till skolan. Skönt de! På kvällen blev det lugnt. Var ute med Dexter och kollade film typ.

lördag: städade rummet och tog jag fr lugnt typ resten av dagen.

söndag, igår: var i Växjö på dagen sen på kvällen kom W. Kollade på Albert och Herbert och bara umgicks. Var riktigt trevligt :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, W åkte hem i morse då han skulle jobba. Jag har typ bara suttit på trädgårdsmöblerna och glott, haha! Har också varit ute och övningsköra en runda :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och äta glass. Hörs senare!

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards