- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Johanna Petersson - 4 juli 2013 20:57

Sitter i soffan nu och kollar runt en massa på datorn medan CSI:Miami rullar på tv:n i bakgrunden. Har precis hävt i mig några alvedon, duschat och ätit så känner mig lite piggare nu även att näsan rinner och öronen värker. Menmen, är bara att bita ihop för imorgon är det sista jobbdagen!


Ska ju till Ge-Kås, Ullared i slutet av månaden och köpa massa grejer till skolan och så. Men vet att dom inte har så många olika hundbäddar där så har beslutsångest över om jag ska ta och klicka hem någon snygg från nätet men väntar troligtvis tills jag har varit i Ullared ifall de har fått hem fler. Har hittat en som ser jäkla mysig ut på internet men den går på 1000 kr och när jag tvivlar på att Dexter kommer att tycka om den så vill jag inte beställa den utan köpa en liknande billigare och testa först. Så får se hur det blir med det.


Nu ska jag fortsätta kolla lite på datorn sen får det nog snart bli att krypa ner i sängen och kolla på någon film tills jag somnar :) Jag tar och säger god natt nu, ifall jag inte orkar blogga mer ikväll :)

 

Av Johanna Petersson - 4 juli 2013 17:26

   jag saknar dig, underbara vän.

har aldrig någonsin haft så förbannat kul som jag alltid hade med dig.

tiden som var, kommer vi aldrig någonsin att få igen.

men jag hoppas verkligen att vi kommer att börja umgås mer än vi har gjort det senaste.

ta ett glas vin (eller ett par flaskor) och tjöta skit.

bara för att vi kan.


wheels & wings 2011, kommer aldrig gömma dom stunderna man faktiskt minns. sjukt va kul det var då.

   

nyår, 2011/2012. förfesten var ju förjävla bra.

 

en helt vanlig dag när vi hade tråkigt..

 

glömmer aldrig när du hade lagt ut den här bilden på facebook, hur jag blev tårögd. vilket jag fortfarande kan bli när jag läser det..

 

så mycket skit vi gjorde förr, men herrejösses vad roligt vi hade det. jag ångrar ingenting vi gjorde, för det vi gjorde, gjorde vi med ett stort leende på läpparna, tillsammans.

    


& med det här ville jag bara säga att jag saknar allt vi gjorde.

jag saknar hur sjukt kul vi hade jämt.

jag saknar hur vi alltid sa: "det här är min bästavän", hur mycket skit vi än fick av folk och hur svinigt vi än betedde oss så var det alltid vi, brunetten och blondie.

Med andra ord vill jag bara säga att jag saknar dig & jag älskar dig.

& att jag alltid kommer stå vid din sida, vad som än händer, när som helst.

snälla, glöm aldrig det.







           

Av Johanna Petersson - 4 juli 2013 16:36

Äntligen är det torsdag vilket betyder att det bara är en jobbdag kvar, sen tar jag också sommarlov! :D så sjukt underbart!


Idag har varit en lugn dag på jobbet, inte mycket barn alls. Men var på väg att ge upp vid tolv idag då jag är helt slut i kroppen nu när jag är förkyld men jag tog mig igenom hela dagen :)

Har inte gjort mycket alls sen, ätit lite och bara tagit det lugnt med min lille pojk i och med att både han och jag är förkylda. 


Nu ska jag försöka fixa lite med bloggen, så vi hörs senare :)

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards