- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Johanna Petersson - 10 juli 2013 20:03

Vet inte riktigt vad det är med denna dagen. Är trött och orkar ingenting men samtidigt vill jag göra något. Känner mig helt tom, både i kroppen och huvudet. ååh, förvirrad.

Så nu tänkte jag att jag skulle ta en lång och varm dusch, ta något att äta, och krypa ner i soffan till någon bra film.

Vi hörs när det händer något roligt igen. Kanske kommer lite inlägg när jag känner för det tills vidare.

Av Johanna Petersson - 10 juli 2013 16:11

Ååh orkar ingenting idag.. Har målat stolarna och fixat lite men är trött som fasen nu. Kanske är vädret?! Aja, snart kommer grannen på kaffe, sen blir det ut och övningsköra och ut i skogen med lille pojk :) ikväll får det nog bli ganska lugnt skulle jag tro, ett par tre filmer och så bara :)

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på family guy och samla krafter till att hitta på något. Hörs senare :)

Av Johanna Petersson - 10 juli 2013 12:56

Har hållt på med mitt lilla projekt en stund nu på förmiddagen. Men tyvärr blir det inte klart förren imorgon då jag håller på att målar det idag :)
håller på att fixa några gamla stolar som såg riktigt hemska ut, men med lite färg och nytt tyg kommer det här bli bra ;)

Av Johanna Petersson - 10 juli 2013 08:37

[Bild]

Vaknade nyss typ, har bara gjort lite frukost som jag sitter och äter framför Tv:n.
Och idag ska de ju regna typ hela dagen, ååh jag som ville va ute och fixa :( aja, får se hur de blir med det!

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards