- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Johanna Petersson - 15 juli 2013 21:57

Blev inte att sova i stockaryd då Dexter började bli väldigt orolig och nervös. Så mormor körde hem mig för några timmar sen och nu kollar jag och Mor på CSI:Miami och Dexterbus sover. Ska snart krypa ner i sängen och kolla på film då det blir att stiga upp tidigt och åka in till Far och börja måla.

Nu ska jag väcka Lilla grisen så han kan gå ut och kissa en gång till innan natten :) God natt, hörs imorgon :)

Av Johanna Petersson - 15 juli 2013 17:31

Sitter i soffan nere hos pappa, laddar ner filmer och kollar runt på musik. Nån som har något tips på musik och film/tv-serier?Väntar på att Dexter ska vakna så vi kan ut och gå en lång-runda och sen får det nog bli lugnt resten av kvällen. Kommer dö om jag ska sova helt ensam i det här stora huset, så får nog försöka att lura hit någon.


Idag har jag i alla fall tvättat klart staketet och verandan så imorgon kan jag bara börja måla så fort jag vaknar. Så jäkla skönt.


 

Dom två som betyder allt för mig, min hund och min bror <3

Av Johanna Petersson - 15 juli 2013 09:57

Får bli kaffe och datorn en stund nu.innan jag sätter ista med att tvätta staketet :)

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards