- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Johanna Petersson - 25 juli 2013 20:26

Ligger i soffan och kollar på CSI:Miami och har precis ätit lite. potatissallad och kyckling, nomnom.

I alla fall, idag har jag fixat och grejat lite, städat ur massa skit o så för imorgon bär det visst av till Ullared med mor & mormor för att handla massa grejer till Dexter och till skolan. Ska bli riktigt skönt att komma ut lite! :)

Nu tänkte jag kolla klart på detta avsnittet sen blir det ut en sväng med Dexter och efter det soffan igen och kolla på nån film vid nio som går på sexan :) så vi hörs senare!

Av Johanna Petersson - 25 juli 2013 11:18

God förmiddag! :)
Sitter i soffan och kollar på Simpson nu. Är så jäkla seg idag, & inte fasen är det nått syre i luften knappt?!

Aja, i alla fall, idag blir det nog ganska lugnt, middag me grannarna, kaffe, försöka få tag på mormor, rensa bland Dexters leksaker och andra grejer, skriva handlelista, träna/ut & gå/bada med Dexter, och lite andra småsaker ;) så det är nog dags att jag sätter igång så jag kan lata mig resten av dagen, haha!

Hörs senare!

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards