- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Johanna Petersson - 1 augusti 2013 21:58

Ligger i soffan och kollar på jiddra inte med zohan, som går på sexan nu. Ganska dryg men ändå go film, haha.

Innan ikväll har jag slipat stolar. Två är färdiga och så håller jag på med en till men sandpappret tog slut så får vänta tills vi köpt det.

Men nu började visst filmen igen, hörs! :)

Av Johanna Petersson - 1 augusti 2013 15:22

Blev ingenting med att slipa stolar eller floa ved, inte än i alla fall. en liten stund efter att W åkt hem kom Alf, en kompis till mor, så då blev det att dricka kaffe igen. Så fort han åkte kom Jimmy, Nellie, Anders och Annika. Blev att dom stannade några timmar och drack kaffe en gång till. Precis när de tänkte åka så kom Caroline och Stellan. Blev att dricka kaffe för fjärde eller femte gången. Haha så idag har det blivit mycket kaffe och fått väldigt lite gjort hittills.

Har bara hunnit åka ner till Lammhult och fixat id-kort så nu har jag satt mig vid soffan och kollar på Simpsons och äter glass :) får nog bli att slipa stolarna sen om de inte har tänkt att komma ännu mer folk, haha! Hörs senare :)!

Av Johanna Petersson - 1 augusti 2013 11:59

God förmiddag på er ;)

Nu äntligen har jag varit och klippt av mig en rejäl bit av håret. Gud så underbart de va vill jag lova & jag är riktigt nöjd faktiskt :) vaxade också ögonbrynen när jag ändå var där vilket blev bra tycker jag.

W åkte hem för nån timme sen då han skulle jobba igen så nu sitter jag här och glor och funderar på vad jag ska göra. Men tror att de får bli att fortsätta slipa stolarna om jag hittar nått bättre sandpapper..

Nu ska jag nog börja med att.äta något sen får man väl se vad jag ska hitta på för roligt ;) hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards