- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Johanna Petersson - 2 augusti 2013 21:28

Ligger i soffan och kollar på the mentalist. Så jäkla bra program så de finns inte!

Av Johanna Petersson - 2 augusti 2013 16:03

Idag har varit en riktig lat dag, precis som de senaste veckorna, haha! Har målat en stol en gång, men då penseln var total värdelös så gav jag fan i de. Var inne och åt Rosas underbart goda mat med, nomnomnom. Nu i eftermiddag har jag tränat lite med Dexter och försöker lära honom ett nytt trick och sen har vi varit ute och badat med honom. Väldigt uppskattat!

Har precis druckit kaffe så nu ligger jag i soffan och har riktigt jäkla äckligt tråkigt.. Så fort grannen kommer hem blir det jordgubbspaj och kaffe en gång till. gu så gött! Sen får jag väl se vad som händer!

Aja får väl fortsätta glo på family guy så hörs vi senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards