- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Johanna Petersson - 3 augusti 2013 22:30

Blev en riktigt bra kväll med piggelingrogg, grillat, underbart väder och trevliga människor :) Så nu har jag precis tagit mig en dusch och tänkte krypa ner i soffan och kolla på film en stund innan jag säger go natt :)

min lilla älskling <3

Av Johanna Petersson - 3 augusti 2013 12:08

Usch fy å blä va varmt de e ute.. Kan de aldrig bli höst, kunna tända ljus och bara mysa.

Ja i alla fall, det är alldeles för varmt för att vara ute så nu har jag varit inne och städat rummet. Har bara hundbädden kvar att lägga i lakan men kan inte föra det förren golvet torkat.

Nu har jag förjäkla tråkigt så får se vad jag ska hitta på nu. Hörs senare :)

Av Johanna Petersson - 3 augusti 2013 00:11

Blev att avsluta denna kvällen med att kolla på bridesmaids med mor. Haha sjukt go film även att jag sett den ett x antal gånger. Så nu har jag precis krupit ner i sängen och funderar på om jag skulle ta och säga God natt och släcka ner även fast jag inte är trött ett skit. aja, så får de nog allt bli! så vi hörs imorgon, go natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards