- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Johanna Petersson - 6 augusti 2013 16:27

Usch vad äckligt varmt och kvavt det är.. Hatar verkligen dethär, varför kan de aldrig bli höst och lite svalare ute?!

Har i alla fall inte orkat göra nånting idag, legat inne och glott på film då de e för kvavt.. Aja, ska snart in tull grannen och fika och sen vid sex kommer en gammal kompis hit som jag inte träffat på över fem år. Så ska bli riktigt trevligt :) menmen nu ska jag ut med Dexter en sväng sen måste vi gå för grannen kom hem. Hörs sen :*

Snö & kallt <3

Av Johanna Petersson - 6 augusti 2013 11:58

God morgon!


Dåligt bloggande nu igen, förlåt. Men har inte riktigt haft ork, tid?, till att blogga. & har haft ganska mycket att tänka på. Men tänkte berätta vad som hänt det senaste.


I söndagseftermiddag blev det att W kom hit. Blev att vi & mor, Tomas & Rosa, Annika & Anders och Tony & Ramona åkte till stenbordet. Det kom fram många gamla minnen där. Fikade där, pratade och hade det trevligt. Sedan åkte vi till någon liten badplats så Dexter fick svalka sig lite. & efter det var vi ute och åkte på masssa småvägar. När vi kom hem blev det att ta en piggelingrogg, äta pizza och kolla på film hela kvällen. Mysigt med andra ord!

Igår åkte W hem vid halv fem då han skulle jobba. Jag somnade om och vaknade vid nio igen, gjorde mig iordning, åkte in till Stockaryd och målade färdigt staketet. Riktigt skön att ha det klart faktiskt. Igår eftermiddag blev det lugnt, kaffe med grannarna och film resten av kvällen.

& idag lyckades jag sova ända till halv elva, har nog inte gjort det sedan jag skaffade hund haha.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Är så jäkla kvavt ute så får väl bli att sitta inne och glo eller nått.

Tror att jag ska ta och klä på mig nu i alla fall, så vi hörs senare :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards