- mittlivsomhundägare

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

12 augusti 2013

Av Johanna Petersson - 12 augusti 2013 23:28

Väldigt dåligt bloggande nu igen, och har hänt mycke i mitt liv -både bra och dåligt, så har inte haft någon lust att blogga. Men nu ska jag försöka bli bättre igen :) Så jag tänkte berätta lite vad som har hänt:

I onsdags var vi och badade med Dexter, vilket han tyckte va väldigt roligt.

& sedan tog någon/några sig in i våran bil och försökte få med sig min hund. Men som tur var lyckades de aldrig. Blev mycket ståhej både onsdagen och torsdagen med polisanmälningar och annat så gick mest o var chockad.

Torsdag -fredag var William här, blev lugnt och massa, massa filmer. Mysigt!

I lördags åkte jag och Mor ner till Ronneby då vi skulle på utställning i söndags. Vi stod helt ensamma med våran lilla husvagn på en extremt stor fotbollsplan. Haha men roligt hade vi!
& utställningen fick bra, blev ett very good utan placering men fick bara bra kritik. Bär vi kon ut ur ringen kom det en dansk och två svenska uppfödare och sa att Dexter hade varit den finaste i hela ringen. Så jag ät verkligen supernöjd! :D

jag är lycklig.
& igår kom William hit igen och stannade till tolv-tiden då han skulle jobba.

Där fick ni en liten uppdatering i alla fall :) Nu ska jag släcka ner och sova. Go natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Petersson - 21 augusti 2013 15:03

Ska nu börja blogga på http://www.johannaapetersson.spotlife.se/ hoppas att ni kommer att fortsätta läsa min blogg där! ...

Av Johanna Petersson - 15 augusti 2013 06:32

Älsklingen åkte hem vid kvart över fem då han skulle jobba, & mor åkte vid kvart i sex. Då vi hade inbrott igår igen så ville jag helst inte va själv, så då fick jag komma in till grannen. nu ligger jag på deras soffa och funderar på att försöka sova...

Av Johanna Petersson - 14 augusti 2013 16:47


Nu har vi precis ätit pizza, underbart gott när man inte ätit på hela dagen. Nu ska jag ut och ta ett bloss, hänga en tvätt till och sen platta till håret lite. Hörs senare! ...

Av Johanna Petersson - 14 augusti 2013 13:55


Ligger i soffan, kollar på tv och latar mig. Gu så gött de e! Har hjälpt brorsan lite nu på förmiddagen och även hängt ut en tvätt och slängt i en ny. Så lite får jag allt gjort ;-) tänkte hoppa in i duschen strax och sen är de nog dags att slänga i ...

Av Johanna Petersson - 13 augusti 2013 20:47

Blev ju att åka in till mormor och äta hennes underbart goda mat. Namnam! Blev att jag stannade där när Mor åkte åkte och jobbade. Sedan övningskörde jag hem, vilket gick riktigt bra! tror att de finns där nånstans i blodet! Nu i eftermiddag/kväll ha...

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards