- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Johanna Petersson - 9 juli 2013 22:10

Nu äntligen har jag satt mig i soffan efter en dag med mycket jobb, eller ja, jobb och jobb men har float ved hela dagen och så har jag börjat med ett nytt projekt. Det nya projektet är nog klart imorgon förhoppningsvis så det får ni se då :D

Tror att jag ska ta och hoppa in i duschen nu, ta något att äta och kolla på tv en stund innan jag tar och kryper ner i sängen :) så vi hörs senare!

Av Johanna Petersson - 9 juli 2013 10:08

Lyckades somna om igen sen och vaknade vid nio ungefär. Låg i sängen en stund, gick ut med Dexter och nu har jag precis ätit :)

Tänkte gå och klä på mig och fixa lite sen blir det nog att köra in lite ved till då det ser ut som att det kommer börja regna snart :o så bäst att jag sätter igång, hörs sen :)

Av Johanna Petersson - 9 juli 2013 06:22

Ååh, kan som vanligt inte sova :/ så nu har jag precis varit ute med Dexter så han har kissat och nu har jag lagt mig i sängen igen. Är helt klarvaken :o men känns som och det är lite tidigt att stiga upp redan.. Annars får jag väl ta och vända mig om och försöka sova igen, hade varit riktigt skönt. & luftfuktigheten känns som om den är skyhög här inne :( fönstret på vid gavel och rullgardinen uppe, men inte fasen hjälper de. aja, får ge det ett försök till. Hörs senare :)!

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards