- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Petersson - 17 januari 2013 11:47

Har matte nu, så jävla förbannat segt.. Men bara en halvtimme kvar, sen blir de mat :)

// J

Av Johanna Petersson - 10 januari 2013 17:23

ligger i sängen på skolan & glor runt på datorn.

Ska strax ut me Dexter en sväng, 

sen blir de gymmet med Alice.

slagitihuvudet.se? 

haha, nä men va faktiskt å gymmade igår med,

riktigt gött va de :) 


men hinner inte skriva så mke mer nu..

så vi hörs senare :) 

Av Johanna Petersson - 5 januari 2013 19:49

Ligger i soffan , glor runt på datorn

& kollar lite på postkodmiljonären, haha. 

Väntar egentligen på att Snuten i Hollywood ska börja, 

vid 21.00.... 


har inte så värst mycke å skriva nu.

så vi hörs senare :) 


   // J 

Av Johanna Petersson - 4 januari 2013 10:02

Har precis varit ute och gått en långrunda med mor och Dexter, så nu ligger vi i en soffa var och spelar ruzzle, haha.
Ska snart hoppa in i duschen. :)

Hörs senare!

:) // J

Av Johanna Petersson - 3 januari 2013 23:05

Precis kollat klart på CSI:Miami me mor och bror, så nu har jag krupit ner i sängen. Sms:ar me folk och bara slappar :) skönt som fan!
Blir snart att släcka lyset och sova för imon ringer klockan vid halv nio. Ska ut en långrunda med mor och Dexter då. Mysigt att gå någorlunda tidigt =)

Så vi hörs imorron!

:) // J

Av Johanna Petersson - 3 januari 2013 19:46

håller på och lägger in låtar på telefonen & hittade då denna: 

underbar! :') 


Av Johanna Petersson - 3 januari 2013 18:07

det är sjukt hur jäkla mycket man kan fästa sig vid ett djur,

hur mycket ett djur kan hjälpa en.

jag vet inte hur jag skulle överleva utan Dexter,

han är mitt liv, han får mig att vilja stiga upp på morgonen.

jag vet att han behöver mig - & jag behöver han. 

han får mig alltid att skratta, 

- som om han vet om när jag är ledsen. 

jag har haft honom i snart 7 månader,

& vi har kommit varandra så nära.

han förstår mig. 


mitt hjärta, mitt liv, mitt allt. 

 

     

Av Johanna Petersson - 3 januari 2013 17:49

Ligger i soffan och kollar runt på datorn. 

Ska snart hjälpa mor med maten,

sen blir det film resten av kvällen. 


Idag har jag inte gjort överdrivet mycket,

stag upp klockan åtta för att gå ut en lång runda i skogen med Dexter.

Blev att städa rummet och lite sånt, 

hämtat ved & sen varit på åkern och kastat boll med lilla hjärtat. 

Så de har varit en lugn o skön dag :) 


bilder kommer lite senare, 

när jag hämtat sladden :) 


  // J 


Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards