- mittlivsomhundägare

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

hundbäddar

Av Johanna Petersson - 2 juli 2013 20:48

Det finns ju en hel djungel med olika hundbäddar och jag behöver snart köpa en till Dexter så tänkte lägga ut lite olika och kom gärna med förslag och berätta gärna vad ni tycker om de hundbäddarna jag lägger ut. Och har ni hund får ni gärna berätta vad ni har för hund, hundbädd och vad hunden verkar tycka om den :)


Den här tycker jag ser väldigt mysig ut. En hundbädd som hundarna bara kan krypa ihop i men också sträcka ut sig i.

Länk: http://www.horze.se/Woof-hundkudde/D3015,sv_SE,pd.html

 

Biabed'en är väldigt populär bland både hundar och hundägare. Den verkar vara ganska hård och inte alltför varm. + att jag ÄLSKAR färgen.

Länk: http://djurmaxi.se/hundbadd-biabed-p-6689.html

 


Åååh, en hundsoffa. Ser gudomligt härlig ut. Tråkigt att den är så fruktansvärt dyr (särskilt om man ska ha till stor hund) annars hade jag nog köpt den direkt.

Länk: http://www.horze.se/Kubu-Toscane-hundsoffa/D3018,sv_SE,pd.html  

Om du har en liten hund som tycker om att ha en plats där den kan krypa in och inte bli störd skulle den här passa utmärkt + att den är riktigt snygg.

Länk: http://www.4dogs.se/hundbadd-9/my-home-igloo

 


Tänkte avsluta med en enkel men ändå omtyckt hundbädd, (av många hundar), - plastbädden. Billig och du kan bara slänga i ett gammalt täcke med påslakan. Typ en sådan här har Dexter hemma nu och han älskar den även att den börjar bli vääldigt förliten.

Länk: http://www.haromi.se/plastbaddoval-p-976.html?cPath=33_132

 



När ni ska köpa ny hundbädd, läs gärna det här innan: http://www.dinhundshop.se/blog/index.php/category/hundbadd/ var riktigt läsvärt :) !







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Petersson - 21 augusti 2013 15:03

Ska nu börja blogga på http://www.johannaapetersson.spotlife.se/ hoppas att ni kommer att fortsätta läsa min blogg där! ...

Av Johanna Petersson - 15 augusti 2013 06:32

Älsklingen åkte hem vid kvart över fem då han skulle jobba, & mor åkte vid kvart i sex. Då vi hade inbrott igår igen så ville jag helst inte va själv, så då fick jag komma in till grannen. nu ligger jag på deras soffa och funderar på att försöka sova...

Av Johanna Petersson - 14 augusti 2013 16:47


Nu har vi precis ätit pizza, underbart gott när man inte ätit på hela dagen. Nu ska jag ut och ta ett bloss, hänga en tvätt till och sen platta till håret lite. Hörs senare! ...

Av Johanna Petersson - 14 augusti 2013 13:55


Ligger i soffan, kollar på tv och latar mig. Gu så gött de e! Har hjälpt brorsan lite nu på förmiddagen och även hängt ut en tvätt och slängt i en ny. Så lite får jag allt gjort ;-) tänkte hoppa in i duschen strax och sen är de nog dags att slänga i ...

Av Johanna Petersson - 13 augusti 2013 20:47

Blev ju att åka in till mormor och äta hennes underbart goda mat. Namnam! Blev att jag stannade där när Mor åkte åkte och jobbade. Sedan övningskörde jag hem, vilket gick riktigt bra! tror att de finns där nånstans i blodet! Nu i eftermiddag/kväll ha...

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards