- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Johanna Petersson - 3 maj 2013 22:18

Jaha, då var de kväll igen, men har fått en del gjort idag med, tränat Dexter, klyvt o float ved, hjälpt mor i trädgården, diskuterat me Amanda m.m Så nu ligger jag i sängen och ska snart släcka när och hoppas på att John blund kommer :)

Imorron blir de ju cruising i Vetlanda, ska bli riktigt kul faktiskt :)) hoppas på att vädret e lika bra som de har varit idag.

Men nu ramlar snart mina ögonlock ner. Så vi hörs imorron om jag hinner :)

Go natt!

Av Johanna Petersson - 3 maj 2013 07:32

Legat och gosat med lille bus i över en timme, hehe snacka om kelsjuk.. Nu ligger han jämte mig o tuggar på ben o leker med en boll om vartannat :) ska nog snart stiga upp och äta lite frukost, är hungrig som fan. Efter de blir de att gå it och träna Dexter en stund och senare in till grannen och hjälpa dom med veden :)

Så vi hörs senare!

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards