- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Johanna Petersson - 3 oktober 2012 21:48

Är du oskuld? - Nej.

Någon gång haft sex med samma kön? - nepp

När hade du sex senast? - Ett tag sen.

Vem hade du sex med senast? – Spelar de nån roll?

När blev du av med din oskuld?13 år .

Haft gruppsex? - nej!

Haft sex på öppen plats? – yes

Drömt sexdrömmar? – ja!

Sugit av någon?yes

Slickat någon?nej. 

Ångrat att du haft sex med någon?spelar la ingen roll om man ångrar det eller inte. Lär ju inte precis bli ogjort för det?

Hur många oskulder har du tagit? - ingen, vad jag vet om.

Har/haft kk? - självklart

Haft sex med någon annans pojkvän?- ja, tyvärr.

Tänkt på någon annan när du haft sex? - inte vad jag kan komma på.

Haft sex med någon kompis bror / syster?
nej :)

Somnat under sex?Aldrig.

Haft sex när det är andra i rummet? – hahah, ja..

Varit med någon som är lika gammal?nej, bara äldre.

Varit med någon som är över 18+ år? - yes.


Varit med någon som är yngre än dig själv? - nej.

Gjort sönder något när du haft sex? – inget jag kommer på just nu. ^^
 
 

Av Johanna Petersson - 3 oktober 2012 17:38

Tjenatjena :) 


Ligger i sängen på rummet.

Lyssnar på musik,

& ska skriva färdigt raskunskapen.

kul.

 

Vid sju blir det att träna agility,

med Sofia o Lizette. Ska bli riktigt kul!

Efter det blir det fika,

gå en sväng, dammsuga och sova.


Men nu måste jag skriva färdigt inlämningen :)

Hörs!


Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards