- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Johanna Petersson - 7 oktober 2012 19:10

har hunnit med allt jag skrev på "listan" innan. 

+ att jag har hunnit iväg och hämtat massa sten,

& hjälpt mor i trädgården.

Har också haft besök av två underbara, fina, saknade vänner <3
va riktigt kul att få träffas igen, även om det inte va så länge.

nu är jag supertrött. 


Blir duschen strax,

& efter det blir det tv-kväll

för hela slanten! 

 

  // J

Av Johanna Petersson - 7 oktober 2012 14:22

Har precis varit ute med Dexter en sväng,

i ösregnet...

Så nu kollar jag o brorsan på CSI:Miami.

skönt att bara ta de lugnt! 

Fast jäkla gött att man har APL i två veckor nu.

Ska bli riktigt spännande o roligt! 


I eftermiddag/kväll ska jag:

 

* städa rummet, ordentligt.

* byta lakan

* fixa Dexters bädd

* fixa en "dragkärra"

* kolla upp APL-frågorna

* duscha

* kolla på tv

* sooova! 

 

Så lika bra att jag sätter igång direkt!

hörs senare   

Av Johanna Petersson - 7 oktober 2012 08:58

Har krupit ner under mitt fluffiga täcke i soffan,

kollar på tv & bara har det mysigt.

Man får passa på när lille pojk sover. 

jag njuter av varenda sekund. 

Han är tidskrävande,

men det är ju en valp,

världens mest underbara valp.

 

 

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards