- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Petersson - 16 december 2012 19:58

                     

Av Johanna Petersson - 16 december 2012 17:17

jahaa, då var de söndagkväll igen. 

& jag kom precis hem från älsklingen typ, 

bara ätit och lite. 

Blev att ta de lugnt hela dagen, 

bara legat i sängen och kollat tv o tagit de lugnt. 

mysigt <3

 

 

Nu ikväll ska jag:

  • Städa rummet. 
  • Borsta tänderna på Dexter.
  • Smörja på tassvax på dexters tassar. 
  • Packa (till skolan).
  • Duscha. 

Av Johanna Petersson - 15 december 2012 19:46

jahaa, blir visst att åka iväg ikväll ändå. 

haha, inte förvånad precis ;)

så nu får de bli att fixa lite & sen äta nått. 


Hörs imorron!

 

 

jag saknar dig, min underbara vän -   


  // J

Av Johanna Petersson - 15 december 2012 18:06

har precis duschat nu,

va riktigt underbart skönt. 

Blir nog tyvärr inte att åka till älskling :( 

tråkigt, men de får gå..

 

så ikväll får det nog bli rätt lugnt, 

film och sova tidigt. 

 

Hörs senare! 

 

  // J 


Av Johanna Petersson - 15 december 2012 14:54

1. Vad heter du? Johanna Petersson

2. Hur gammal är du? 16 år

3. Vart bor du? Utanför Lammhult

4. Hårfärg? Brunett, ska bli svart
5. Ögonfärg? Blå/grön/gråa
6. Hur lång är du? 171 cm
7. Kär?  Ja <3
8. Singel eller upptagen? Upptagen.
9. Hur många har du kysst? Hahaha inte en jävla aning
10. När och vem kysste du senast? min pojkvän, igår.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? haha ja
12. När hade du senast sex och med vem? pojkvännen kanske?
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? ca 2 år, fram o tillbaka
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? nej

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? -
17. Vad har du för mobil? samsung för tillfället
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? inte en aning

19. Favoritland? Vet inte faktiskt
20. Favoritfärg? röd, blå, svart
21. Film? har många
22. Bok?
23. Killar eller tjejer?
24. Vad gillar du mest med dig själv? ögonen
25. Vad gillar du minst med dig själv? mina ben
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - min mor o bror
27. En person du älskar - <3
28. En person du hatar - inget jag skriver här
29. Ut och festa eller myskväll? beror på :)
30. Saknar du någon just nu? ja :/
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag har en underbar familj, underbar pojkvän och underbara vänner <3
32. Beroende av något? cigaretter o choklad
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag mig för mig själv.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? kan inte välja en bara.
35. Har du några tatueringar? Yes
36. Piercingar? öronen bara
37. Vem är mest lik dig? Pappa tro ja
38. Har du någon förebild? Min mor o bror.
39. Vad ska du göra idag? åka till pojkvännen annars duschen, film & bara va med lill-pojken.
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, otrohet.
41. Vad är det bästa du vet? att få va med dom man älskar <3 
42. Vad åt du senast? polly
43. Vad vill du ha just nu? ingenting
44. Vad köpte du senast? nått till Dexter antar jag 
45. Vem är din favorit kändis? har ingen
46. Vilken är din favoritställning? haha jaa nii
47. Tränar du? är ute med min draghund, de räcker ;)
48. När går du och lägger dig? väldigt olika
49. Vad är klockan nu? 15.06
50. Är du nöjd med ditt liv? ja, för de mesta.

 

  // J

Av Johanna Petersson - 15 december 2012 13:09

precis ätit pizza & druckit cola med mor o bror. 

Mysigt! blev också att kolla på CSI:Miami. 


Har också varit ute i skogen med Dexter,

så han har fått leta efter mor och sprungit runt o busat. 

Gick superbra! 


I eftermiddag/ikväll kanske de blir att åka till älskling,

annars blir de nog förhoppningsvis imorron. 

som jag saknar honom.   

 

min giisunge med dumstrut o tröja, stackars bebis..  

 

  // J 

Av Johanna Petersson - 14 december 2012 21:51

vill ha de här skorna. verkar vara riktigt sköna & perfekta till hundförare

som ofta är ute med hunden/hundarna i skogen!

 & dom ser ju ganska snygga ut också faktiskt :) 

 

 

 

Skorna hittar ni HÄR =) 

 

  // J


Av Johanna Petersson - 14 december 2012 20:22

jahaa, då va de redan fredagkväll :) 

& jag är hemma och tar det lugnt. göttsomfan. 


Blir snart att äta varma mackor och kolla på film med mor :) 

måste också kolla runt lite på julklappar,

har inte en aning om vad jag ska köpa till någon..

svårtsomfan. jaghataralltsomharmedjulklapparattgöra

 

Någon som har förslag på vad man kan köpa till mor/far/bror/pojkvän m.m?

 

 

 

  // J


Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards