- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Petersson - 13 december 2012 14:10

Helluu!


Ligger i sängen på skolan nu.

Har egentligen lektion, men min lille pojk mår inte bra :(

våran lärare va snäll så att jag fick jobba på rummet istället & vara hos honom <3

jobbigt när dom inte mår bra & bara sover :/ & att dom inte kan säga nått heller..

 

Idag blir det lugnt, bara vara hos min lille giis och ta det lugnt. 

Det behöver nog både han och jag! 


Men nu ska jag plugga vidare, 

hörs sen! :) 


   // J


Av Johanna Petersson - 8 december 2012 22:16

Ligger i soffan & kollar på CSI:Miami.

Har precis druckit varm chokladmjölk med marshmallows.


Och nu väntar jag på att min fina ska komma hit,

& stanna tills på måndag.

uuuuunderbart!   


så tar la och säger go natt redan nu   

 




Av Johanna Petersson - 8 december 2012 20:12

         

Av Johanna Petersson - 8 december 2012 19:50

 


Don't wait until it's too late 

to tell someone how

much you love them and how

much you care about them, 

because when rhwy are gone,

no matter how loud you shout

and cry, they won't hear

you anymore. 

 

  // J

Av Johanna Petersson - 8 december 2012 19:36

Tjeenaa :) 


förlåt så supermycket för att jag knappt har bloggat nått på superlänge. Ska bli bättre på det, eller försöka i alla fall.. Det har gått både upp och ner för mig. Har/har haft mycket att tänka på så har inte riktigt haft tid och ork till att blogga. Har också umgåtts mycket med mina underbara vänner & min underbara pojkvän.



               Idag har jag:

  • Bakat pepparkakor med mor.
  • Burit upp massa ved.
  • Spårat blod med Dexter.
  • Försökt få tag på min lilla trotsiga valp.
  • jaa, de va la typ de, hahah.

 

min lilla giisunge   

 

 // J   

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards