- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Johanna Petersson - 2 juni 2012 10:40

Heey :) 


Nu har jag varit uppe och sprungit i typ två timmar. Farsan ringde o väckte mig då. Så nu har jag burit upp ved, eldar ätit frukost och  lite sånt :) Ska visst snart äta igen. haha., menmen. Senare blir de att göra i ordning mig lite, för ska te kusinen och hennes mor på 70 - årskalas. Kan ju va trevligt! :) Ska dit vid tre-tiden, så kommer jag la hem frammåt kvällen. Då blir det CSI:Miami mys med mor antagligen, eller händer la någon annat :) fast min tele funkar inte, så ingen får tag i mig.. kuul...


Igår va det en bra dag. Först återbesök på sjukhuset, fick positiva svar :D happy! Åkte sedan till skolan för att göra ett prov. Var grupprov, så gick riktigt bra de också! & det var sista provet som gjordes för denna terminen. Är så jäkla glad för att jag lyckats ta igen två månader i skolan. Har varit jobbigt, men har haft underbara vänner som har stöttat mig till 100%. jag älskar er. 

När jag kom hem från skolan blev det CSI:Miami - mys hela eftermiddagen och kvällen med Mor och Gp o Jimmy en stund. Regnade som fan och blåste o hade sig så de fick man då (a)  . 


Men nu ska jag hjälpa mor lite med maten, kanske senare när jag kommer hem om datorn vill fungera. 

hejjs :)

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards