- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Johanna Petersson - 4 juni 2012 14:13

Heej :)


som sagt blir det inte så mycket bloggande, är ju ganska fint väder ute och nu måste jag hjälpa mor min med broders student. Så det är fullt upp i Bodaryd ;) haha.


Idag har jag bara varit i skolan, film hela jäkla dagen + att vi har gjort två redovisningar. Drygt som fan e de, men har ju typ bara film hela lektionerna i och med att det bara är 6 dagar kvar i skolan :DD uunderbart!


Igår hann vi med en massa. Både mor, Rosa, Tony, Thomas, jag och brorsan höll på och grejade i trädgården. Satte upp staket, städade altanen, planterade blommor, klippte gräs, och massa sånt :D & på kvällen grillade vi lite och senare kollade jag på film. Så det var en riktigt bra dag! :)


 

& vet ni vad? imorron fyller jag sweet sixteen. ehehe.

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards