- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Johanna Petersson - 4 juli 2012 19:37

Heeej :)


Är väldigt dålig på att updatera, men hinner inte med när jag har lille pojken + att det har ju varit två underbara dagar med sol, så har blivit att vara ute mycket :D sjukt skönt!


Har inte hänt sådär värst mycket, mer än att jag var på Lasse Stefanz på Ekbacken i Skirö. Annars har jag mest varit hemma med plutten. Han käver ju väldigt mycket av min tid + att vi tränar lydnad och sådant till jag ska på utställning med honom :) hahah ojj, blev väldigt mycket om Dexter, men mitt liv kretsar runt honom så blir ju så.. 


Imorron blir de kanske att åka till Västerås på power big meet. Men får se lite, har inte bestämt mig riktigt än. Är riktigt sugen på att åka (såklart!) men vet inte om jag vill lämna lille pojken o om mamma vill att jag åker. Men vi får la se, blir la o bestämma sig i sista minuten som vanligt ;)

Fast i alla fall blir det ju Varberg nästa torsdag - söndag. De ska bli kul som fasen faktiskt. Hela stora tjocka "familjen" ska ju med dit ;) & vi brukar ha de jädrans trevligt där!


Ajaa, ska inte babbla på mer nu,

känner att dehär e väldigt ointressant men jaja läs om ni vill ;)


hörs & pussen!



Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards