- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Johanna Petersson - 5 juli 2012 14:04

yeea, som rubriken säger.. har bestämt mig och de blir Västerås :D eheh uunderbart! fattar inte hur jag egentligen ens kunde tveka nu när jag tänker efter!? menmen- Så har precis duschat, sen lite fix o så snart & ikväll bär de av :) Ska faktiskt bli riktigt skojj! De värsta är att jag måste åka ifrån min lilla pojk :/ åååh , vill inte.. Men vet ju att han kommer få de bra hos mor min, så de går nog utmärkt :D


Så med andra ord lär det inte bli något bloggande alls i helgen, men ska försöka uppdatera lite om vad som hänt & skett under helgen när jag kommer hem på söndag. om jag inte bara ska va me Dex då.. ajaa , de löser sig ;)


& föresten, nu äntligen läste jag att de bara skulle ta ett par dagar tills Bloggplatsen-appen för iphone kommer. Hoppas de inte dröjer längre heller..


jajaja, hörs o puss!


 

Av Johanna Petersson - 5 juli 2012 08:46

Tjeenaa :)


Sitter i soffan å glor. seegt som fään! Har varit uppe i nästan två timmar nu, + att jag knappt har sovit nått inatt. blää, förbannade jäkla gnäll-dag idag.  & facebook fungerar inte heller, jäkla skitdator, hahah näädå klarar mig nog utan det skulle jag tro!

ajaja, har precis varit ute en sväng med Dexter, lekt lite med honom å så. Så nu ligger han här jämte mig i soffan och sover så sött. eheheh. Föresten, glömde ju skkriva de igår, jag var ju på Bilträff i Stockaryd i lördags, kom ganska mycket folk & bilar faktiskt , så de va skoj! Gick jättebra med Dex, både äldre människor och små barn va framme o klappade honom, inga problem va de, så jag är jäkligt nöjd över honom hur bra han skötte sig! :D


& sedan har jag ju glömt att skriva att jag kom in på Stora Segerstad :DD ehehe, har varit riktigt orolig för att jag inte skulle komma in, missade ju trots allt över två månader på den viktigaste terminen!  Så nu behöver jag inte oroa mig för det! uuunderbart.


& idag är de ju tänkt att grannen, deras son o en annan ska åka till Västerås. Jag får hänga med, men lik förbannat velar jag? halllåååå , de e ju en dröm för vem fasen som helst att få åka dit! & egentligen finns det ju bara ett svar på den frågan. SJÄLVKLART! Men är inte lätt alltid när man är hemmakär :( hahah, ajaa har ju typ 9 h till innan jag måste ha bestämt mig!  sådeså.


 


min lille pajkastackare Dexter, ca 11 veckor gammal :)

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards