- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 23 juli 2012

<3

Av Johanna Petersson - 23 juli 2012 20:40

    

blondie & brunetten.

kinesen & negern.

helan & halvan.

du & jag


vi som alltid hade så jäkla kul tillsammans,

vi som alltid pratade om allt mellan himmel och jord,

vi som alltid var tillsammans, hur vi än mådde eller vilket humör vi än va på,

vi som alltid åkte ut tillsammans,

vi som alltid härjade, grät, skrattade, var förbannade, tillsammans.


Men en dag förändrades allt, varför? det vet jag faktiskt inte.

Det var som att vända sida i en bok, ena dagen var vi bästa vänner & andra dagen var det som om vi inte kände varandra. Allt har förändrats. Tyvärr.


Det finns och kommer troligtvis aldrig någonsin finnas någon som jag kommer stå lika nära som dig, som jag kommer kunna ha lika jäkla kul tillsammans som med dig, som jag kommer kunna prata med om allt som jag kunde med dig.


Det kanske var menat att det skulle bli såhär? inte vet jag .

Men en sak vet jag , att du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

& jag ska föralltid komma ihåg allt kul vi haft tillsammans.


jag saknar dig.

<3


älska
mista

sakna



Av Johanna Petersson - 23 juli 2012 20:19

Heej :)


Ligger o glor på CSI:Miami, eheh ovanligt!? men är ju så jäkla bra :D Blir att kolla färdigt detta avsnittet, sen duschen och efter de sängen. Ska också ut me Dexter en sväng med innan det är läggdags :)


Idag har jag inte gjort så mycke, varit ute i skogen så Dex fick springa mycke och så plockade vi svamp. Har även haft Tony, Atte o Lufsen på besök, så Dex har busat runt med de andra vovvarna :)


har inte så mycket mer att säga.. eller, jo en sak, ingen som är bra på att göra headers? skulle vilja ha en ny o är tvärt värdelös på de:)


de va allt för mig denna gången,

hörs & puss!


du kramade om mig, sa att du saknade de vi en gång haft, de vi en gång var. Jag sa att jag önskade att vi kunde få tillbaka den gamla tiden, du höll med. men nånting inom mig sa att det var fel, att vi bara ljög för varandra, - och för oss själva. kanske är det så, men just nu vet jag vad jag vill ha, hur jag vill göra. Men de märker vi med tiden hur det blir, på ett eller annat sätt löser det sig alltid.

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards