- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Johanna Petersson - 12 september 2012 21:24

jag; Dexter gillar att ha en egen säng.

mor: Men han kan ju sova i din säng när ni är hemma?

jag; men han vill ha en egen säng.

mor: då får vi sätta en sån där säng man viker ut i hallen då, som han kan sova i på natten. 

jag: de går ju inte, han måste ju kunna sova där på dagen också.

mor; jag får väl städa lillarummet då så får han sova där.

jag; han vill ju sova på mitt rum, så sängen måste ju stå där men mitt rum är för litet för de..

mor; jaha jo, vi får väl slå ner ett par tre väggar då. 


hahaah, min mor är bäst    

men vad gör man inte för lille bebisen?   


(ja, de va en ironisk konversation.)

Av Johanna Petersson - 12 september 2012 19:41

Helluu!


Ligger i sängen nu, har precis kollat på film o nu kollar jag facebook o lyssnar på musik   

Ska strax ringa Alice, sen blir de bort till matsalen o fika, ut o gå med Dexter och duschen & zzzzZZZZZzzzZZ. 

Hahah, varit inne hos kossorna idag så man luktar ju ve o fan, men roligt vare   


Dexter har sovit konstant sedan typ tre, så hoppas jag kan få upp honom sen så vi kan gå ut en sväng, annars kommer han vilja ut i natt o leka. Men de ska nog lösa sig.

 

har inget intressant o säga så,

tack o hej för mig. 


så jökla go låt på nått vis.. 


Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards