- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Johanna Petersson - 17 september 2012 21:54

Varit ute o gått en sväng med Dexter nu.

Lurade med nårra så jag skulle slippa gå själv. haha ;)

Har också hunnit med att prata med mor,

oj, så jag saknar henne <3


Har precis krupit ner i sängen,

så ska la försöka sova nu antar jag.

Dexter snarkar ju redan som en gris,

kanske e lika bra att jag gör de me!? 

ja, så får de nog allt bli. 


Go natt!

Av Johanna Petersson - 17 september 2012 17:22

Eddie Meduza - Några fina blommor


Black Jack - Det blir aldrig som man tänkt sig


Johnny Cash - Cry, cry, cry


Eddie Meduza - Sju idioter 


Elvis Presley - Johnny B. Good


Scotts - Jag tror på oss 










Av Johanna Petersson - 17 september 2012 09:11

Tjena.
Du Måste säga att du var raka motsattsen mot vad jag hade trott:p. Hade väl förväntat mig att du skulle vara en "bitch" precis som *****:p.
Men du var ju raka motsattsen Haha. Aldrig mött en så trevlig "stockaryds" brud;p.

Men du om du känner för det släng iväg ett mess sen idag, eller någon annan gång:). ( ********** )

Mvh S****

 

Att man kan bli så jäkla glad av ett sånt här meddelandet, men sån e jag.

Va riktigt jäkla kul att nån faktiskt ville lära känna en o inte bara gå på hur man tror att jag är,

utan man ska känna mig. 

För då märker man att jag inte är sån som många tror jag är. 

Lycka <3

Av Johanna Petersson - 17 september 2012 08:50

Ligger i sängen nu, vaknade för typ en timme sen. 

Har varit ute me Dex, ätit frukost  och tagit en cigg.

Så nu har jag krupit ner i sängen igen,

bara för att vädret är så jäkla tråkigt -  regn o blåst.


Funderar på vad jag ska göra tills jag börjar, vid kvart över ett. 

Skulle egentligen fixat i hundgården,

men med tanke på vädret så skjuter jag nog upp de ett tag till. 


Igår kväll blev en jäkla bra kväll,

blev att basta med bra människor!

Blev mycke snack om allt o inget. 

 

Nu får de nog bli att fixa headern, 

om det inte ska krångla som vanligt.

 

så vi hörs,

tack o hej, för mig.

 

 

min alldeles egna lilla pojk <3

 

 

old pic' of me.

 

 

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards