- mittlivsomhundägare

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Petersson - 10 september 2012 21:21

 


I'm done hoping that we can work it out
I'm done with how it feels
Spinning my wheels
And letting you drag my heart around
And I'm done thinking you could ever change
I know my heart will never be the same
But I'm telling myself I'll be okay
Even on my weakest days
I get a little bit stronger

.

Av Johanna Petersson - 10 september 2012 21:17

     

Av Johanna Petersson - 10 september 2012 17:41

Ligger i sängen i skolan, lyssnar på musik o kollar runt lite. Dexter tuggar på ett grisöra så hade lite tid över^^

Blir att ta de lugnt ikväll, lite plugg sen bara massa film. Fasen så gött de ska bli :) 


Har inte bloggat i helgen, Dexter blev dålig o har spytt massa o så. 

 


Har ingen lust o blogga just nu, och måste plugga. Så vi hörs!


Av Johanna Petersson - 6 september 2012 21:00


jäkla go låt! har verkligen fastnat för denna :)

Av Johanna Petersson - 6 september 2012 18:52

Heey.


Ligger i sängen (som vanligt när jag bloggar!?), lyssnar på musik o kollar runt på internet^^ Tänkte att jag skulle  testa skorna som jag va o hämtade idag, hmm.. stålhätta kan ju bli spännande ;D Väntar på kläderna me, arbetsbyxor o reflexjacka.. menmen, dom kommer la dom me! 

Blev visst massa babbel där bara men jaja, nu kom Lizette precis, så blir att prata me henne en stund, sen duschen och efter det blir de kvällsmat :) Ikväll blir de nog bara mys med Dexter och film! sköönt :)

 

Idag har vi haft matte, svenska, engelska och biologi. Alla passen har varit i 1h 45 min eller 2h. Fast har gått ganska fort ändå :) tur de- 

 

& imorron är det fredag, vilket betyder att jag får åka hem till mor, bror och hela stora familjen (mina närmsta vänner o grannarna räknar jag som min familj) Ska faktiskt bli riktigt roligt :)

 

men nu ska jag va lite social me Lizette :)

 

håller på o fixar med headern föresten, så därför de ser förjävligt ut just nu ;)

 

tack o hej för mig. 

Av Johanna Petersson - 5 september 2012 20:52

                   

-

Av Johanna Petersson - 4 september 2012 19:43

 


Det som hände mellan oss två
en gång för länge sen
e sånt jag inte glömmer
fast jag vet att det var fel.
Dina händer och din mun
som rörde ömt min kind
än idag så kan jag känna
när jag sitter här och minns.


Av Johanna Petersson - 4 september 2012 18:56

Ligger i sängen på rummet just nu. Har precis varit ute o tränat lite agility med Dexter och Alice & Charlie. Gick superbra faktiskt.

Vid åtta blir det kvällsmat sedan ut o gå me Dexter, duschen, film o sova :)

Känns som om de kan behövas-


Idag har vi kört fyrhjuling, fan va längesen men satan så roligt! hahah. Haft en hundlektion som också gick superbra. I eftermiddags hade vi biologi, åkte ut i skogen till en sjö och skulle ta vattenprover o allt vafan de va. Sen på vägen hem frågar våran lärare om vi behöver handla något men det skulle vi ju inte men jag sa att vi kan ju vänta om han ville handla. Så han sticker in o handlar och jag o en kompis går ut o röker, läraren kommer tillbaka medans vi fortfarande röker. Jag frågar om vi hinner röka klart, haha javisst det hinner ni. Det är ju bra, får vi till svar. Fan va go han är alltså :D

 

tack o hej för mig.

 

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards