- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 20:34

 





Ligger i soffan, kollar på CSI:Miami med mor och bror. Sjukt jäkla bra serie! hmm, måste bara köpa resten av säsongerna nu. Funderar på om man skulle ta något att äta, har inte hunnit äta sen i skolan.. ååh, får nog bli isterband o potatis. så gott!

För nu vid nio börjar American Pie Presents:The book of love. Går på sexan, riktigt jäkla bra film faktiskt. hihihi. Så den är med andra ord värd att se!


      


Efter filmen får de nog bli sängen, är trött som fan. 

Så jag säger väl Go natt redan nu! 

hörs imorron, 

Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 19:09

     


Kärlek handlar inte om att träffas varje dag och

att tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans.

Kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil

från varandra och fortfarande älska varandra.

Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 18:16

sitter & glor lite på Tradera. hahah, har blivit lite beroende av de? nä men är rätt kul å kolla faktiskt. Hittat lite snygga vita klänningar till skolavslutningen, men jaa, finns ju inte alltid i rätt storlek och man vet ju faktiskt aldrig om man får hem det.. Känner att man börjar få lite smått panik nu, är ju inte så värst länge kvar. Någon som vet nån bra sida med snygga men väldigt enkla klänningar till en skolavslutning?         



     








Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 17:35

nu har jag börjat lära mig lite hur bloggplatsen funkar, & än så länge verka de riktigt bra + att bilderna laddas upp fort! *happyface* - 


Annars så har denna veckan varit en kort-vecka, har redan tagit helg. Så jäkla underbart! Studiedag imorron och sen röd dag o klämdag. så jag klagar inte precis. frågan är bara va man ska göra? fast de e klart, jag lär nog ha fullt upp med allt och ingenting.


Nu har jag precis varit inne i lammhult en sväng med broder. Köpt popcorn och lite annat, så ikväll blir det popcorn&film med mor och broder. ååh, underbart! 


blir nog att jag bloggar lite senare!

later:)


Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 17:19

åååh, bara älskar denna låten. Kanske e för att de e en klasskompis/barndomsvän som sjunger å har gjort den? men ändå, värd att lyssna på!



Av Johanna Petersson - 15 maj 2012 16:51

Heej :) 


blev att göra en ny blogg, har tidigare bloggat på devote. Men appen funkar inte alltid som den ska, sidan laggar som fan och bilder går inte alltid ladda upp. Så nu hoppas jag att den här blir bättre :)


later!


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards