- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Johanna Petersson - 17 maj 2012 21:40

Ligger i soffan, kollar på CSI:Miami och äter chokladbollar med mor. Mys!

Ska la glo klart på detta avsnittet, sen får det allt bli sängen. Ska bli gött, är så jäkla trött!

Så vi hörs imorron. Go natt!

Av Johanna Petersson - 17 maj 2012 18:35

kom hem för en liten stund sedan, har typ bara hunnit dricka kaffe. 

Idag har jag ju varit och tittat på min pojk igen, ååh så fin han är.

fast hans syskon & mamma är också riktigt söta.

& nu är det bara 4 veckor tills jag får hämta honom. uuunderbart! 


va lite svårt att ta bilder, dom ville ju inte riktigt va still. Men här kommer några av dem i alla fall..

 



Dexter, min lille pojke. 

 

Dexter och två av hans syskon.

 

Dexters enda syster. Hon gillade verkligen skosnören, eheheh. 



Av Johanna Petersson - 17 maj 2012 08:54

Precis gjort i ordning mig och nu blire frukost. Ska åka ner till Ljungbyholm nu strax, hälsa på lille bebisen :') Så blir ingen bloggning förren jag kommer hem igen + att ni kanske får några bilder på Dexter.


later! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards