- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 19:29

Dricker kaffe med mor, Tony, Jimmy och broder och kollar på 2 1/2 män. eheheh , trevligt!

snart blir de att ta en dusch, glo på tv en stund och sen krypa ner i min nybäddade säng i mitt nystädade rum. uuunderbart! 

Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 16:52




ååh, imorron ska jag åka och hälsa på min pojke igen. så lycklig! tråkigt bara att jag inte får ta med honom hem än :( fast om fyra veckor får jag äntligen det :DD underbart. 

 

Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 13:42

Kom in precis, för typ 5 minuter sen. Blev visst inte riktigt som jag tänkt mig. Eller jo, nästan. och dagen är ju inte slut än!?men i alla fall.

Grannen ringde innan och undrade om vi vill komma in till dom och äta. Gick in till dom och åt våfflor och kaffe. mums! Sen gick jag ut och lekte lite med Asterix. Kastade boll och lite. Grävde lite i potatislandet också, och har burit upp ved. Jag har varit duktig idag ;) 

Nu får de nog bli att gå ut en stund till medans det ännu inte regnar och kolla vad tant och tant gör. 

eheheh, hörs senare :*


 

lille Asterix :) vill också hämta min pojk nu..

Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 11:34

nu har jag snart pluggat färdigt. guu så gött! Eller ja, färdigt och färdigt.. Har skrivit g-delen och börjat på vg/mvg. Men känner att jag behöver lite paus nu. 

Tänkte nästa klä på mig nu och gå ner till garaget, bära upp lite ved, hugga tänneved och gå en låång runda i skogen. Menmen, får se vad jag orkar/hinner med. :) 


 

haha, jag från nyår. dålig kvalité menmen. den får duga :)

Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 10:39

Tänkte ta en liten kort paus från pluggandet, ta en cigarett & tipsa er om en superbra låt.


Det är Toby Keith - American Soldier.

Den är sjukt bra, får rysningar varje gång man hör hur jäkla bra han är. & denna texten är verkligen super! kolla musikvideon också, så förstår man på ett annat vis. Tar er tid och lyssna på den, ni kommer fastna för den! 


Av Johanna Petersson - 16 maj 2012 09:27

Vaknade för typ en halvtimme sedan, så nu sitter jag här vid datorn och tänkte skriva en fysikinlämning. Var ju på sjukhus i två månader så har ganska mycket kvar att ta igen, & betygen sätts ju om två veckor. & jag måste komma in på de gymnasiet jag har sökt.

Vi får helt enkelt höras senare när jag har skrivit färdigt den. 


later!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards