- mittlivsomhundägare

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Johanna Petersson - 30 maj 2012 19:53

Tjeena, :) 

¨

Ligger i soffan & kollar på hem till Midgård med brorsan och Jimmy. Haha har alltid hatat de, men vafan ganska bra ju!? :D Fast måste läsa på lite till om Samerna, ska ju redovisa de imorron. kul..! & efter det får de bli nått avsnitt CSI:Miami & efter de sängen och soova massor. behövs verkligen, 


Idag har jag varit i skolan, glott på film oså. Är ju rätt lugnt nu när de bara är 8 dagar kvar i skolan. Fast har ett prov kvar som ska göras på fredag. & sen skiter jag i allt som har med skolan å göra :DD jajaja, blablabla. 


& föresten förstörde bror min skärmen på min dator igår. Har blivit helt cp :( Han lyckades ju spilla kaffe över hela tangentbordet och skärmen. menmen, de e smällar man får ta när man är glad ;) så förhoppningsvis får jag hans dator sen när han har börjat jobba & köpt en ny. ehhehe. 


men nu hinner jag inte skriva mer,

hörs & go natt :*


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johannaa & är en tjej på 17 år.
Går på ett naturbruksgymnasie där jag utbildar mig till hundförare/hundinstruktör. Bloggen handlar om min vardag och om min labrador retriever Dexter och även hundar i allmänhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards